Do broni takich jak Miecz czy Topór potrzebna jest Siła. Do Łuku i Kuszy Zręczność.
Reszta cech to wspomagania.
Opis walki i obrażeń:
Przypuśćmy, że Gracz1 ma miecz, a Gracz2 łuk i strzały.
Tak będzie wyglądać walka między nimi:
Gracz1 atakuje jako pierwszy: (Schemat ataku bronią białą= Siła+Szybkość= Atak) (Schemat obrony= Wytrzymałość+Szybkość=Obrona) (Schemat ataku bronią dystansową= Zręczność: 2+ Celność+ Szybkość= Atak)
Przykładowe statystyki graczy:
Gracz1 Siła: 15 Wytrzymałość: 20 Szybkość: 7 Szczęście: 10 Zdrowie: 150
Gracz2 Zręczność: 16 Wytrzymałość: 10 Celność: 7 Szybkość: 12 Szczęście: 5 Zdrowie: 150
Gracz1: Atak:15+7= 22 Gracz2: Obrona: 10+12=22
Szczęście Gracza1 przesądza o Ataku i zadaje on 4 obrażenia Graczowi2
Gracz2: HP= 150- 4= 146
Oczywiście GM będą to robić w notatniku czy gdzieś i nie będą tego pisać by nie psuło klimatu.
|