Do broni takich jak Miecz czy Topór potrzebna jest Siła.
Do Łuku i Kuszy Zręczność.
Reszta cech to wspomagania.
Opis walki i obrażeń:
Przypuśćmy, że Gracz1 ma miecz, a Gracz2 łuk i strzały.
Tak będzie wyglądać walka między nimi:
Gracz1 atakuje jako pierwszy:
(Schemat ataku bronią białą= Siła+Szybkość= Atak)
(Schemat obrony= Wytrzymałość+Szybkość=Obrona)
(Schemat ataku bronią dystansową= Zręczność: 2+ Celność+ Szybkość= Atak)
Przykładowe statystyki graczy:
Gracz1
Siła: 15
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 7
Szczęście: 10
Zdrowie: 150
Gracz2
Zręczność: 16
Wytrzymałość: 10
Celność: 7
Szybkość: 12
Szczęście: 5
Zdrowie: 150
Gracz1: Atak:15+7= 22
Gracz2: Obrona: 10+12=22
Szczęście Gracza1 przesądza o Ataku i zadaje on 4 obrażenia Graczowi2
Gracz2: HP= 150- 4= 146
Oczywiście GM będą to robić w notatniku czy gdzieś i nie będą tego pisać by nie psuło klimatu.
Offline